Tråd: Reumatisme
Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-05, 00:16   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Vennen din bør komme seg til lege fortest mulig og få klarlagt hva slags type reumatisme han lider av. Stefaren min har hatt urinsyregikt i mange mange år og det blir IKKE bedre uten behandling. Vi er er familie av reumatikere her. Sambos mor og bror har leddgikt, og både sambo og han søster er disponert. Min mor har Lupus og jeg har også reumatisme (bløtdel/vev og muskelplager). Alle har fått behandling av ulike typer. Selv trenger jeg ikke særlig medisinering - enda (Naprosyn 500 OG 250 mg ligger i skapet, men jeg tar dem skjelden) . Jeg blir tett fulgt opp av lege. Alle mine plager og vondter har blitt mye mye bedre med lavkarbo kosthold - så kosthold har jeg STOR tro på. Mor & Stefar går på Lindberg og har også blitt MYE, MYE bedre etter kostomlegging.

Så lenge man er ung tror man ikke man kan invalidiseres av noe. Å gå til lege er i dette tilfelle forebyggende. Dess mer man forebygger dess bedre sjanser har man til å slippe nettopp det å bli invalidisert - og medisin avhengig ! Godt kosthold og fysisk aktivitet er det aller viktigste.