|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hei folkens
Kjekt å lese små rapporter fra dere, slike rapporter om hverdagen, for det er jo det det er. Av og til går det så flott og lett, men så blir det jo hverdag og kanskje vanskelig å holde motivasjonen og den spudlende energien hele tide!
Jeg tror det er viktig å gjøre det som noen har gjort - finne fram de klærne fra i fjor og prøve og se hvor store disse klærne er. Se seg selv i speilet og og SE. Ikke bare se på vekta.
Det kan hende jeg er litt slem nå, men jeg tror det faktisk er BRA at det ikke går så fort, at det står stille faktisk noen måneder etter store vekttap over en relativt kort periode. Jeg mener jeg har lest maks 15 - 20 kg ned på ett år.
Men det holder jo hardt på motivasjonen, da.
Selv har jeg hatt noen litt tunge dager, selv om gårsdagen var flott med fisketur og jeg følte meg opplagt og det var kjempedeilig.
Men jeg har vært syk med feber og slapp. Og i dag er jeg kjempeslapp igjen, selv etter deilig frokost. Heldigvis kan jeg ta det med ro i dag, jobbe litt hjemmefra. Tror det er viktig for meg å bremse litt opp når jeg kjenner det slik. Men i morgen Må jeg påan igjen - og håper jeg er bedre til da.
Jeg prøvde jo å presse meg litt med trening i forrige uke på tross av at jeg hadde det utrolig travelt på jobb. Men det var altså ikke så lurt, det, så nå er min nye taktikk å trene når jeg er opplagt. Jaha - smart synes jeg nå... Det fine er at det er akkurat nå det er så travelt på jobben, ut denne uken, så vil det nok bli bedre i neste uke, og også lettere å bake inn trening når jeg er opplagt.
Ønsker alle sammen en flott uke med kjoler og nye bukser, trening og posemat og campingturer!
|