Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-05, 22:46   #7
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du har lov å ta inn/innføre (bestille på nett eller ta det med personlig) kosttilskudd til 3 mnd bruk (etter anbefalt dose på boksen) fra alle EU land. IKKE fra USA dessverre. Der gjelder regelen at du kan ta med deg kosttilskudd for personlig bruk, 3 mnd forbruk. Du kanvære heldig å få det igjennom, men de sjekker stort sett alle "vitamim tilskudd".

Dette vet jeg etter utallige diskusjoner med tollvesenet. Mine kost tilskudd har blitt returnert til USA ikke mindre enn 3 ganger. (Du kan velge om de skla returnere eller distruere). Sist selv om pakka ble sendt fra Frankrike- fordi svigerinna mi ikke hadde fjernet det amerikanske merkelappene .