Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-08, 23:37   #12
beate
Medlem

beate sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Alder: 51
beate er ny på veien
Smile

Sv: Hva spiser dere på Induksjon?

Hmm. Viss man leser om tillatte matvarer på Atkins så står det jo antall gram man kan spise av grønnsaker. Og med det jeg liker, altså issalat (selv om det er tull , paprika, tomat og agurk eller evt. blomkål/brokkoli, så kommer antall karber på langt unna grensa på 20 karber. Ligger på 14-16 litt avhengig av hva jeg spiser. Når det står som det står så kan jeg vel ikke bare spise ennå mer salat eller grønnsaker for å nå opp i de anbefalte 20 karber, eller kan jeg vel?

Har den norske boka ja, men supplert med det som ligger inne her på forumet og alt det andre jeg har lært de siste månedene så tror jeg dette skal gå greit. Men bare tiden vil vise selvfølgelig.....

Når det gjelder Atkins barene så fant jeg ut at man ikke kan spise Endulge barene på Induksjon. Men noen barer kan spises da som f.eks Advantage. Men fordi jeg ikke synes disse er like gode så begrenser det seg selv heldigvis

Slipper ikke cola lighten eller tyggisen min ennå nei, ihvertfall ikke så lenge jeg går ned i vekt. Og så langt denne uka har det vært lovende. Hehe. Hadde lovet meg selv å ikke gå på vekta på noen dager, men klarte jeg det? NEI

Jaja, det blir spennende å se resultatet etter 1 og 2 uker på Induksjon da. Håper ihvertfall det blir positivt

Da prøve æ på igjen etter en sommer full av dritt!! En erfaring rikar, æ veit kor mang kilo æ må ha å gå på når æ ska vedlikehold!!
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
beate er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karboredusert kosthold Svar med sitat