Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-05, 14:24   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Kan bare ønske deg lykke til.

Jeg er sikker på at dette kommer til å gå bra og at du kommer til å stortrives med din nye mage . Selvfølgelig tar det litt tid før alt er "på plass", men dette kommer du til å ha glede av resten av livet.
Bare ta det med ro den første tiden og gjør dagen behagelig for deg. Ikke tro du er supersprek med en gang du kommer hjem og ras avgårde. Og IKKE plukk på sår og skorper, som kan klø en del. La sårflaten være, da gror det penest

Spør og grav om alt du lurer på på sykehuset.

Ta en titt på "Bukplastikk" tråden til Kanel. Hun har vært igjennom det samme, men kanskje du vet det.

Lykke til, og kom inn og fortell etterhvert da

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat