Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-08, 14:04   #42
Alyssa
Seniormedlem

Alyssa sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Alder: 48
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hvor bestille Atkins-produkter billigst på nett?

Hvis det sendes som gave, skal det bli tollfritt hvis det er under 1000 kr. Bestiller du for under 200 kr blir det tollfritt uansett.
Men jeg stusser litt på den gave-greia ... Leste dette i "nettavisen" :
De fleste varer kan sendes som gave så lenge de ikke trenger spesielle tillatelser. Matvarer, alkohol og tobakkvarer er blant varene som trenger slike tillatelser.
Det er jo matvarer dette, vil det si at det ikke kan sendes som gave likevel da, at man ikke slipper tollen uansett (med mindre det da er under 200 kr)

En annen ting: Jeg prøvde meg på en bestilling på netrition, og når jeg gikk til "betaling", kom dette:

Your order contains products which are sensitive to heat.
We recommend adding Thermal Packaging to your order at a cost of $2.95. Thermal Packaging consists of an insulated box and ice bricks.
Netrition.com will not be responsible for any heat-damaged product if you do not accept the Thermal Packaging service.

De anbefalte også en leveringsmetode som tar 2-3 dager for å minske sjansen for skade på produkter pga varme.

Dere som har bestilt barer/sjokolade/annet som er varmefølsomt; har dere valgt "Thermal Packaging" for ekstra beskyttelse? Og har noen opplevd skader/smelting på noen av disse varene når dere har fått dem?

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat