|
Sv: Ketos- Jag kommer inte inn i den
Det hjälper tydligen och klaga Här har man funderat, analyserat och tänkt och undrat vad man gör för fel, for så och bara vakna i ketos   
Ja, jag vet at det kan va så att jag bara varit dehydrerat eller nått, men jäklar vad skitglad jag blev! Nu ska det iallafall räknas nogran jah, vill inte trilla ur 
Tack så hämskt mycke för svar, båda, jättesnalt. Ja, det kan ju vara så att jag äter för lite, fast det har jag alltid gjort. Lite, ofte og innan kcal snålt. (nu käns det som man vräker i sej hur mycke som hälst haha)
Kan man ställa en fråga till? Numera väger jag 66,5 och är 169cm lång. Vad kan jag räkna med att mista i vikt, när övervikten inte är så stor? Jag vill gärna ner sex kilo, (har redan tappat 18 sedan min sön föddes) Kan jag hoppas på at ketosen kan sparke av mej lite sånn i början?

(jag har läst atkinsboken, fast på engelska, lite svårt forstå alt som ato der, men tror jag har fått med mej vad jag behöver. )