Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 22:02   #28
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Etterlysning! (PCOS)

Sitat:

Thihi - man forbrenner jo endel i sengehampen - så du kan jo ikke være heeeeelt sikker på at det var metformin, da.
Hos meg virker metformin utmerket. 850mg om kvelden fikk fart på sakene (vekta altså) senga har jeg ikke merket mye endringer på, men er mer våken da, mer energi. men det aner meg at det var vel ikke det du tenkte på, nei.

jeg fikk hadde gått ned 10 kilo med fedonkost da jeg begynte på metformin, og jeg fikk ikke fart på sakene (vekta ) før jeg beg på lavkarbokost.. så bra at tabbisene funker for deg vibeke

Sitat:

Slik jeg har forstått det, så får metforminen insulinen til å virke. slik har jeg og forstått det Hos meg virker det i alle fall bra. Går ned jevnt og trutt ca 1 kg i måneden. Før metformin gikk jeg ikke ned, men opp, tross lavkarbo. Men jeg er avhengig av å trene styrke to ganger i uka.
Jeg tror ikke jeg har så stor dose.
merker ikke noe til de nå, men i begynnelsen hadde jeg metallsmak i munnen.
Fikkmetformin etter å ha prøvd lavkarbo i ett år.
Noe annet som visstnok får insulinet til å virke bedre, er kanel! en ts kanel om dagen spiser jeg.

Sitat:

hmmm... lindbergklinikken.. Kanskje det. Det er vel dyrt eller? Ei venninne av meg gikk ned 30 kg da hun fikk metformin. Ei anna ei sier at man legger på seg av dem??? Noen m erfaring der?

tror det der er individulet, pillene hadde null effekt på meg, men jeg kjenner folk som har hatt nytte av dem. svigermor har heller ingen effekt av dem..

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat