Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 18:48   #18
matvraket
Seniormedlem

matvraket sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
matvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastiskmatvraket er bare helt fantastisk

Sv: Etterlysning! (PCOS)

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

jeg tror faktisk at det har med insulinresistens å gjøre.
Men jeg vet mer når jeg har vært hos legen 21. mai.

tror også det. da jeg fant ut at jeg hadde insulinresistent var det fordi jeg hadde lest hos fedon lindberg om det. og det var jeg som visste hvilke prøver jeg ville ha undersøkt, og jeg ble ikke overrasket da prøvesvarene kom og viste at jeg hadde insulinresistens. så klart at blodsukkeret mitt var normalt. det er kun når hormonkjertelen som skiller ut insulin er helt utslitt at blodsukkeret er forhøyt og når blodsukkeret er for høyt, ja da har man diabetes 2.

impulsiw: den vestlige medisin tar seg kun av problemene når de dukker opp, opererer, de skriver ut resepter for alt, ja du får nesten en tabelett for alt nå!! de tenker ikke på å forebygge i det hele tatt.. ahhhrrrrg

jeg kan på det høyeste anbefale yoga/ annen avkoblende trening til alle!! dette er forebyggende trening folkens når sjela har det bra, har også kroppen det bra (vanligvis)

og

matvraket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ida, fedonish Svar med sitat