Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-08, 12:34   #2
Kiera
Medlem

Kiera sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 60
Kiera er ny på veien

Sv: Ketos- Jag kommer inte inn i den

Jeg er ingen proff, men i boken så står det at dersom du ikke kommer i ketose, så skal du kutte ut salaten til du kommer i ketose. Du behøver bare å få stixen til å endre farge, så kan du ta salaten inn i dietten igjen. Jeg tror også at du bør holde deg unna Atkins barene til du har vært i ketose i 14 dager.

Når det er sagt, så har jeg også lest at ikke alle får utslag på stixen. Uansett, så tror jeg at jeg ville kuttet ut salat og atkins barene bare for å se hva som skjedde.

Jeg har holdt på med lavkarbo en stund før jeg startet med Atkins (jeg er ferdig med uke 1 i morgen), og gått ned noen kilo på den stunden. Vekten min har stoppet opp flere ganger, for å så falle 1-1 1/2 kilo i slengen. Tror ikke du skal bekymre deg så altfor mye om vekta. Den kommer etter. Hvis du har målt deg, så kan det være lurt å følge med på om du mister cm. Jeg har et gammelt skjørt som jeg prøver omtrent hver dag! hehe.. På den måten merker jeg om jeg blir mindre og slipper å bekymre meg så veldig over vekten.

Uansett... IKKE gi opp! Det er flere som sliter med det samme...