Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-08, 15:22   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Vektoppgang etter Ketolysekuren???

Viss du går tilbake til det kostholdet du hadde før du starta ketolysekuren (f.eks,) så bør du regne med å legge på deg igjen. For det er det gamle kostholdet som ofte har fått oss overvektige...

Jeg har gått ned det jeg skal, og fortsetter med "lavkarbo for livet" Altså, hverdagskosten min inneholder ikke raske karber og sukker. Men jeg spiser det som er på bordet når jeg er borte til andre på middag

Mye av grunnen til dette er jo rett og slett at kroppen fungerer mye bedre med lavkarbo, masse rein mat og grønnsaker.... Formen er bedre, humøret og energien likeså.

Hvor lang tid det tar å gå ned 11-12 kilo er vanskelig å si, kanske 2-3 mnd, kanskje 6 mnd... Alt etter hvor samarbeidsvillig kroppen er og hvor mye man skal ned. De siste kiloene er ofte de som sitter hardest

Lykke til

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat