Opprinnelig lagt inn av Robyn, her. Alt fra at jeg ikke fikk postet innlegget til at det kom dobbelt, ja ja. Da vet dere at jeg skal trene denne uka. Nå skal jeg gå og lage meg sjokofrokost før jeg skal i samtale i barnehagen. Den siste noensinne, minstemann begynner på skolen til høsten. Utrolig rart. Så må jeg ned og få fikset steinsprutskade jeg fikk på min nye bil i går, de fordømte store 4x4 irriterer meg bare mer og mer. (Jepp, det var en sånn som sendte en stein rett i ruta.) Og så er det jobb, så i dag rekker jeg ikke trening. Men tror jeg skal få det til i morgen om jeg ikke har glemt noe. Ha en fin dag, og vær flinke!
Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.
Alt fra at jeg ikke fikk postet innlegget til at det kom dobbelt, ja ja. Da vet dere at jeg skal trene denne uka. Nå skal jeg gå og lage meg sjokofrokost før jeg skal i samtale i barnehagen. Den siste noensinne, minstemann begynner på skolen til høsten. Utrolig rart. Så må jeg ned og få fikset steinsprutskade jeg fikk på min nye bil i går, de fordømte store 4x4 irriterer meg bare mer og mer. (Jepp, det var en sånn som sendte en stein rett i ruta.) Og så er det jobb, så i dag rekker jeg ikke trening. Men tror jeg skal få det til i morgen om jeg ikke har glemt noe. Ha en fin dag, og vær flinke!
Siste samtale denne uka her også, lille gull begynner på skolen til høsten han og. Så irriterende med bilen da!