Hva spiser dere på Induksjon?
Hei hei. Startet med induksjonen i går, men klarer ikke å komme opp 20 karber med det jeg kan spise. Hvordan gjør dere dette? Eller har det ikke så mye å si om jeg ikke spiser mer enn ca. 15 karber pr. dag?
Her er det jeg spiste i går:
Frokost: 2 egg, 80 gram bacon, ca. 30 gram ost
Lunch: Salat av issalat, agurk, paprika, tomat (halvparten av det jeg kan spise på Induksjon) + 200 gram kjøttdeig
Middag: Det samme som lunch
Mellommåltid: 1 pose baconsvor
Alt stekt i smør selvfølgelig + olje på salaten.
Totalt ble dette 15-16 karber.
Kan jo ikke spise mer enn ca. 340 gram salatgrønnsaker, eller 230 salatgrønnsaker + 200 andre grønnsaker som brokkoli/blomkål osv på Induksjon så hva annet kan dra opp karbene? Vet jeg kan spise litt rømme/fløte, men det utgjør jo ikke allverden og prøver og ikke spise det hver dag.
Idag blir det litt færre karber igjen da jeg har byttet ut kjøttdeigen med mer egg, kylling og bacon. Og kylling og bacon har jo nesten ingen karber til motsetning fra kjøttdeig som har 3.6 karber pr. 400 gram i pakningen. Kunne ha byttet ut ting i salaten min med salatgrønnsaker med mer karber, men det er dette jeg liker så vil ikke gjøre noen endringer på det.
Noen som kan tipse meg i forhold til dette?
Forresten, kan jeg spise Atkins barer på Induksjon viss det kniper om? Bare eeeelsker Endulge barene. Vet at man helst ikke skal spise søtningsmidler da, men er det slik at det er helt ULOVLIG? For jeg klarer ikke å slutte med hverken CL eller tyggisen min da. Velger å fortsette med det, orker ikke den kampen samtidig som jeg nå sliter med kampen mot røyken. And so far so good 
Oppstart 09.09.11!!! Mål?? 7.8 kilo i første omgang. Totalt: - 5.2 kg før jul + - 0.6 kg første uka etter oppstart igjen fra 13.01.12. 2 kilo igjen til 1 delmål. 08/02: Sliter med røykeslutt og et enormt mat/godtesug så jeg og vekta er IKKE venner
|