Sv: Går ikke ned, og sliter
Hei
Jeg sliter også. Har fulgt Skaldeman's opplegg i 12 uker og har ikke gått ned ett gram. Kan med hånden på hjerte si at jeg ikke har "sprukket", men lurer litt på om det kan ha noen betydning at jeg er i overgangsalder. Mitt kosthold har vært fri for karbohydrater i 2 år etter en kur med Fedon's opplegg. Noe er galt og lurer litt på om det er flere der ute som har den samme opplevelsen.
Opprinnelig lagt inn av avinda, her.
Hei! Er fersk i denne gruppen, og håper på motviasjon og tips fra andre brukere.
Jeg begynte med Paleo diet for over 1 måned siden, og gikk ikke ned en dritt. Men, jeg har sprukket et fåtall ganger, så det har vel noe å si.
Går på streng ketolysediett nå, og klart å holde meg til det i 2 uker nå, uten sprekk. Jeg er i ketose, men jeg går ikke ned noe som helst!
Er det noe mat jeg bør kutte ut?
Er skeptisk til stort inntak av fett, og vurderer å kutte det ut. Fra kokkosolje, ost, fløte, og lignende.
Er trening veldig viktig? Eller holder det med en 1-2 timer lang spasertur hver dag?
Hva med kosttilskudd? er det så viktig?
Jeg har ikke råd til å kjøpe ketolyseboken, osv.. Jeg ble introdusert til Paleo, som er stort sett det samme som Ketolyse, av en kompis. Han har ikke hatt noe kosttilskudd, og klart å gå ned 40 kg på 3-4 måneder.
Jeg vil bare gå ned 10-15 innen Juli måned har begynt, og totalt 20-25 sånn ellers.
Det er SVÆRT viktig for meg å gå ned minst 10 kg, ellers ender jeg bare opp med å rive i stikker flybiletter og isolere meg hjemme som jeg gjorde forrige sommer, fordi jeg ikke fikset å gå lettkledd eller noramlt kledd engang.
Kompleksene mine er nokså ødeleggende.
Hvor raskt gikk dere ned?
Og er mulig for meg å gå ned 5 kg i måneden?
Jeg ser intet lys nå, og vurderer nesten å bare "sulte" meg på NOKA nå, bare for å klare å fungere i sommer.