Tråd: Raptors kamp
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-08, 23:36   #18
raptor
Medlem

raptor sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Hvor: I Lofoten
raptor er ny på veien

Sv: Raptors kamp

Så var konfirmasjonen vel overstått, og vesla våres har herved trådt inn i de voksnes rekker. Ho fikk mass penger, og masse flotte gaver. Tror ho var storfornøyd. Jeg gassa meg på forskjellige fiskeretter som røkt ørret, gravet ørret, eggerøer, steik, skinke, roastbiff, og jeg vet ikke hva. Til kaffen nøt jeg 2 stykker med min spesiatllagde ostekake. Den smakte fortreffelig, til tross for at jeg ikke hadde sukker i den. Og det var den eneste av alle kakene som forsvant helt og holdent. Så det var fler enn meg som likte den. Regna egentlig med at jeg hadde oversteget min karbodose i dag, og at ketosen var en saga blott. Men en rask test viste en mørk lilla stix nå i kveld. Jeg er så glad. Tenk at det går ann å faktisk spise seg god og mett, og kose seg med skikkelig digg mat, uten å ødelegge slankekuren? Helt utrolig! Hadde jeg gått på en vanlig tradisjonell kur, hadde jeg vært halveis ihjelsulta og sur! Eller så hadde jeg gitt blanke blaffen og "skjeia ut". Og hatt dårlig samvittighet etterpå. TAKK TIL DET GENIET SOM OPPFANT KETOLYSEKUREN!

raptor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lite sukker, lite fett Svar med sitat