|
Sv: Spiser jeg sånn nogenlunde riktig?
Som jeg skrev i HI så har jeg ikke tenkt å følge ketolyse slavisk, men vil være i ketose. 
Den pizzabollen inneholder totalt 3g karbohydrater.
Ok, så det er såpass mye karber i cashewnøtter ja, da får jeg kutte ned på det. Takk!
Hvilke erstatningsprodukter mener du, Gerd?
Som du ser er det ikke mange barer jeg spiser, men tar en halv nå og da. Jeg lever et veldig aktivt liv og er mye på farten, da er det greit med en halv atkinsbar i ny og ned for å stabilisere blodsukkeret. Er ikke sånn at jeg bare kan tusle ut på kjøkkenet når sulten melder seg. Jeg regner ikke med at jeg ramler ut av ketose av atkinsbarer, så da er det vel ok?
Cavalier pralinut milk baren er ingen bar, sånn sett, men en sjokolade som er sukkerfri og kun inneholder 2 g karbo. Det var lørdagskosen min.
Føler jeg spiser mest rene produkter, som regel går det i kylling og fisk, selv om jeg denne uken har spist kjøttdeig. Men trodde kjøttdeig var greit, siden det er fett og proteiner.
Har vært litt lite grønt kanskje, ja, enig i det. Spiser vanligvis mye grønt, kanskje litt lite de siste dagene. 
Om jeg får i meg fett? Det jeg har skrevet opp over her er det jeg har spist, intet mer, intet mindre. Tar vitaminer i tillegg, da. Og så drikker jeg MASSE vann.
Takker så mye for kommentar. 
Sist redigert av Hedda:) : 04-05-08 kl 21:18.
|