Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-08, 18:31   #1807
Robyn
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Alder: 50
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hei på dere!

Indi: Grattis med BMI under 30! Fantastisk innsats!

Ruska: Godt å høre at du føler deg bedre, håper det bare var et snev av noe som ikke bryter ordentlig ut.

Distrea: Lykke til på den smale sti.

Titti: Håper det går bra med deg på fase 1!

Dilly: (((((Vibber))))) oversendes i drøssevis! Håper det hjelper!

Jeg er tilbake etter langhelg i Sverige, og må vel bare bekjenne mine synder. På onsdag skeiet jeg skikkelig ut...

Spiste kylling quesedillas til middag ('lompa' og osten var fy mat, ellers var det bare lovlige ingredienser) og toppet det med en soft is med sjokolade strø til dessert.

Senere på kvelden spiste jeg intet mindre enn 5!!!! doughnuts (med hull i midten, men dog... ) og litt potetgull til slutt for å få litt etterlengtet salt. (Potetgull smakte forresten ikke godt i det hele tatt.)

Strammet fort inn igjen og har ikke syndet siden, men fy og fy. Gi meg en tupp i leggen.
Gruer meg selvsagt vannvittig til å gå på vekta i morgen tidlig, spesiellt siden det plutselig raste på 600g i starten av forrige uke som jeg ikke skjønte hvor kom fra. Føler meg feit og blubbete og er sikker på at straffen blir hard, men får vente med å gå helt av hengslene til i morgen tidlig.

Ha en fortsatt fin søndag!