Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-08, 17:23   #13
Kiera
Medlem

Kiera sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Drøbak
Alder: 60
Kiera er ny på veien

Sv: Grâddost på induksjon?

Jeg liker ost, og ost er tillatt for min del, så da har jeg ofte tatt osteskiver som jeg har delt opp i mindre biter, lagt på bakepapir og stekt i ovnen i 2-3 minutter. Etter at de har fått kjølt seg ned et par minutter, så er de kjempegode å spise som snacks! Dette har gjort at jeg har holdt meg hvis jeg ble sulten rett før middagstider osv.

Drar jeg ut noe sted, så har jeg alltid med meg ostebiter i folie, eller en neve med bacongull. Det er også praktisk med sånne salatkylling pakker. Det er enkelt å ta en neve kylling når du er på jobb eller hvor du måtte være.

Dette er selvfølgelig kjedelige i lengden, men greie når du er på farten. Utover det, så har jeg lagd forskjellige ting som jeg liker. F.eks ostekake, gele og pisket fløte (pass på karb's 2,9 pr dl) med søtningsmiddel som jeg fryser i 2-3 timer med sterk funlight blanding som saus. Det finnes utallige varianter. Jeg har brukt nettet aktivt og sett etter oppskrifter som frister meg. Jeg har også prøvd å ikke være redd for å prøve nye ting.

Kiera