|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.
Hvis man gradvis, sakte, sakte, lurker inn noen karber, så tåler kroppen det gansek bra tror jeg. Spsie faktisk to spisesjeer sjokolade formasje i dag og det gikk bra!!!!
Det tror jeg også, jeg har en sånn enten eller tendens og da blir det gjerne ikke et påskeegg, men 3 Noe jeg må jobbe med det der.
Men litt mer karber etter hvert er selvfølgelig det jeg håper å klare, men det blir nok noen fy'er underveis likevel.
Distrea: jeg stjal din fy'er Hvordan går det med deg?? Blir veldig nyskjerrig da vet du og lurer på hvordan du har det.
Jeg er i fase 3, men lurer på om ikke det er for tidlig Jeg har enda 19 kg jeg skal ned, er det ikke litt tidlig å gå over i fase 3 allerede da?
Nå har jo kostholdsveilederen hos Lindbergs sagt at jeg bør bruke totalt 1 år, mer eller mindre, på å gå ned i vekt og det er for så vidt greit, men går man noe sørlig ned i fase 3? Jeg kommer uansett til å snike inn både fase 1 og fase 2 dager her og der - det var visstnok helt ok.
Titti: så flink du er og så bra at du er igang igjen!! Jeg heier på deg 
Indi: ciabatta nå fikk jeg veeeelidg lyst på det, eller foccaccia.... Jeg ønsker deg fortsatt god bedring og håper du snart er på bena igjen.
By the way: veiedagen i går ble som fryktet, ikke gått ned noe på 1 uke. Må se å holde meg unna smågodt og potetgull...det ble i meste laget sist helg, så jeg burde være glad jeg ikke har gått opp i vekt.
Ja ja, god 1. mai til alle flinke jentene!!
|