|
Sv: Re: Sv: Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk?
Opprinnelig lagt inn av Betzy Boop, her.
Er så enig m deg Miriell.. Kjente jeg fikk helt vondt i magen av å lese dette.. Er vi liksom mindre verd,fordi vi ikke er Lavkarbo nok?
Følte meg rett og slett diskriminert.. Det var faktisk ikke en god følelse.. . Vet du hva,jeg heier i alle fall på både deg og meg,og alle andre som lever etter sin egen lille Lavkarbo diett. 
Vondt i magen ?
Her har vi jo sagt gang på gang at alle er velkommen. Hvor mange ganger må det sies da ? 
Lavkarbo er pr definisjon kosthold som befinner seg på under ca. 150 gram karber pr dag. Det er et altså vidt begrep. Hvem er det som har "definert" at noen ikke er "lavkarbo nok" ? Det er ikke forumledelsen/eierne iallefall og det er de som setter kriteriene her.
At folk er skeptiske til pulverkurer er ikke uventet og alle må jo få lov til å si sin mening. Både for og i mot ! Vel og merke uten å tillegge "andre" meninger de ikke har !