Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-08, 13:27   #38
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk?

Det må da kunne gå av å sette spørsmål til noe uten at det blir oppfattet som diskriminering?
Pulverkurer skremmer nok ganske mange her inne som har vært innom både Cambridge, Nutrilett, Herbalife og så videre, og har dårlige erfaringer med det. Og å diskutere litt, ganske sivilisert etter min mening må da være lov?
Det er ingen som fryser noen ut her, vi har retninger fra Skaldemann ekstrem som er bare noen få karber om dagen, til Fedon som ligger på pluss minus hundre, nå vet jo de fleste som har fulgt tråden mer om Easy Life, NETTOPP fordi en sånn diskusjon fant sted.
Som jeg skrev før, jeg synes det er sunt å være litt skeptisk, men det er jo heller ingen som sier at det ikke er lov til å skifte mening, eller å i det hele tatt etablere en mening når man skjønner mer hva noe er.

Jeg ante ingenting om Easy Life før jeg leste denne tråden, men nå vet jeg litt mer

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat