|
Sv: Easy-Life Er det bare jeg som er skeptisk?
Hei.
Jeg vet ikke noe om easy-life egentlig, har bare hørt om det en gang. Men etter å ha lest denne tråden, så har jeg jo lært litt, og må si meg enig med Jeef.
Noe av det som virker positivt med easy-life, er at man melder seg på en gruppe via et treningssenter eller noe? Og får kostholdsveiledning samt treningsveiledning, stemmer ikke det?
Det høres jo kjempebra ut, om det stemmer. Legen min er veldig opptatt av hvor viktig treningen er for meg for å bli frisk, styrketrening to ganger i uka, samt gå masse på tur. Prøver å få dette til, og det er faktisk alfa omega vil jeg si.
Jeg ville ha blitt motivert om jeg gikk i en gruppe som trente sammen og fikk veiledning.
Det er forøvrig forvirrende mange ulike retninger ute og går, og jeg merker at Atkins og ketolyse har et litt annet fokus enn det jeg har på ED i fase 3. jeg bruker ikke pulver, men lager maten selv. jeg teller ikke karber, men har en liste over mat jeg kan spise. Og der kommer fettinntaket mye via olje, nøtter og fisk. jeg er forsiktig med rømme, majones, smør etc. Også trener jeg som sagt.
Men uansett, man finner det som passer en best.
Håper du finner ut av det Miriell. jeg er enig med deg at forumet er et bra sted å være når du driver med lavkarbomat. Du er i alle fall hjertelig velkommen av meg!
|