Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 21:18   #32
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Går ikke ned, og sliter

Opprinnelig lagt inn av avinda, her.

Tusen takk for det
Ja, det er ganske så surt, så, som du skjønner, begynner jeg å bli nokså desperat.

"Du spurte om hva en kombo mellom lavfett og lavkarbo ville gjøre med kroppen din, og jeg forklarte deg

Hvis du allerede vet så mye, hva er det da du egentlig lurer på?"

- Nei, jeg spurte hvorfor det var viktig å spise MYE fett. Jeg spurte ikke om lavfett av den grunn.

"He he... Det er nå begrenset hvor forskjellige man får blitt da.

Jeg står ved mitt tidligere innlegg. Jeg visste også alt når jeg var på din alder "

- Tja. Utifra hvor mange forskjellige kostholds-filosofier det er her inne vil jeg anta at det har noe å gjøre med at noe funker for noen, og noe ikke.

Å, så sur i tungen vi er. Nu er det virkelig bare å dra middel-klasse rothue ditt opp av rassen og la vær å komme med slikt idiotisk oppgulp. Det verste som finnes er surete, bitre voksne mennesker som bedømmer kompetanse etter alder. Og like morsomt er det å knuse dem i diskusjoner (Som uten tvil ikke har noe å gjøre i et mat-forum). Men, ja, ettersom du ikke har noen kjennskap til meg, forutenom usikkerheter ved kosthold (Som opplagt er grunnen til at jeg er her), så har du ærlig talt ikke mye å si på den saken.
Så, la vær.

Jeg skjønner at det ikke er særlig lett når man er seksten år, bor hos foreldrene sine og ikke hundre prosent kan styre sin mathverdag selv. Da jeg var seksten var min løsning å drikke peppermyntete i stedet for å spise f.eks, så du er uten tvil på en langt mer god vei rent kostholdsmessig enn det jeg var.
Uansett hvordan det kommer ut, så vil vi bare prøve å hjelpe deg med det du lurer på Da er ikke det så lett, når du virker til å vite alt allerede...!?

Hadde det vært overkommerlig å ta en ettermiddags/helgejobb, for å ha litt økonomi å stå sterkere på? Håper ikke du tar dette som en inngripen i din hverdag, jeg bare lurer, altså. For når du ikke har tilgang til den maten du ønsker å spise for å følge dietten som jo er nødvendig for å oppnå resultater av økonomiske årsaker, når du egentlig VET hva du kan spise, så blir det litt å stange hodet i veggen. Og tro meg, jeg har ingen problemer med å forstå frustrasjonen din!

Leste en tråd her med forslag om hvordan man kan spise rimelig ketogent uten å blakke seg som noen la ut for en liten tid tilbake, skal se om jeg finner den, og legge den ut her for deg.

Og vær så snill, det er greit med litt temperatur i diskusjonen, men hold det på at saklig nivå, ok? Det siste er ikke rettet mot noen spesiell.

Hilsen Photobscura, behjelpelig modd.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat