|
Sv: Går ikke ned, og sliter
Opprinnelig lagt inn av avinda, her.
Jeg drikker opp til 3 liter vann hver dag, så jeg tror ikke det er problemet. :/
Jeg vet faktisk ikke hvor mye karber jeg ligger på.. Fant aldri helt ut hvordan jeg skulle veie det, men jeg tror jeg ligger under den grensen.
Det meste jeg inntar av karbohydrater hver dag er en neve med brokkoli, blomkål og litt agurk. Spiser relativt lite nøtter, igrunn, men nøtter skulle visst likevel være den beste fettkilden. Jeg spiser ofte nøtter på skolen (en medium nevne hasselnøtter eller mandler). Det er lunsj for meg..
Mer mosjon er noe jeg antar at jeg må bli flinkere til. Men, det ser ut til at en lang gåtur er like effektiv som trening, eller tar jeg feil nå?
Jeg skal uansett fortsette, så får me sjå korelis det går
Men angående South Beach, var det slik at jeg ville prøve fase 1 i 2 uker, mindre fett, for siden å gå tilbake til ketolyse etter disse 2 ukene (ettersom fase 2 ikke er så ulik ketolyse, om ikke jeg er helt på villspor nå).
Ok, da er det sikkert ikke pga vann!
Da tror jeg nøkkelen for deg ligger i hvor mange karber du ligger på om dagen.. Husk at hvis du spiser for lite, kan kroppen gå i sparebluss, og det vil du ikke... Tror det er viktig for deg å veie grønnsaker og slikt i begynnelsen, til du får en bedre kontroll over karbeinntaket ditt! En kjøkkenvekt er ikke dyre greiene, og da får du full kontroll over mengden med karber, som tross alt er nøkkelen i disse filosofiene, vet du Husk at du også kan få opp fettprosenten enkelt ved å bruke kryddersmør til stekt kjøtt, og sæterrømme er også fint..
Hvis du er ute etter en mening angående det å bytte mellom filosofiene, tror i allefall jeg ikke det er noen god ide. Kun fordi du ikke har fått resultater ENDA, er det ikke dermed sagt de ikke vil komme så snart du finner ut hva som stopper deg i vektnedgang og korrigerer det. Foreslår at du veier maten en stund, skriver kostdagbok der du hver dag, hvert måltid regner hvor mange karber du spiser (det gjør jeg også!) og noterer hvor mye du mosjonerer. Lykke til 
|