Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 20:30   #1771
Ruska
Medlem

Ruska sin avatar

Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 54
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Lenge siden jeg har skrevet noe her inne nå ser jeg - lillegutt har barnehagefri i 2 uker nå så det blir mye jobbing og barnepass - er helt skutt om kvelden, derfor har jeg ligget på sofaen i stedet

kort resumé: var hos Lindbergs på torsdag, resultat etter nesten 3 måneder er ned 17,6 kg hvorav 15,2 kg fett Hun var strålende fornøyd med meg og det var selvsagt jeg og. Fortalte henne om disse karbe-dagene jeg har hatt i ny og ne, og hun sa at så lenge kroppen aksepterer det og fortsetter å gå ned, så er det ingenting i veien for å fortsette med deg.
"selv om det er litt sjokolade eller potetgull?" ... måtte jo spørre, og tenk, nei det gjorde ingenting, så lenge det ikke trigger søthunger eller snophunger eller hva det nå er alt sammen.

Skal begynne i fase 3 og holde på med den i 2 måneder, men antageligvis lenger. Fase 4 er jo vanlig Lindbergkosthold, så det begynner man på når man er ferdig slanket.

MEN, jeg has spist fase 1 i dag for jeg ramlet selvsagt over både smågodt og potetgull i går Må passe på så det ikke blir noe vane det der. Forrige lørdag var jeg i bursdag hos en venninne, hun sa hun skulle servere tapas, men neida, da jeg kom stod det dekket opp masse ost og kjeks Bestemte meg for å spise litt, både fordi jeg hadde innmari lyst på og fordi jeg tenkte at da får jeg se hvordan kroppen tar det. Det var godt og jeg spiste sånn passe mye. Værre var det at jeg spiste et lite stykke firkløverkake etterpå, når jeg vet at jeg synes det er altfor søtt og klissete. Men men, spist er spist. Ingen bivirkninger etterpå heldigvis.

har lest igjennom her hvordan det går med dere andre, Indi: jeg synes så synd på deg at du ble syk på ferie, jeg håper inderlig at du er frisk og rask nå. Alle dere andre, dere er fortsatt flinke ser jeg, men jeg er glad jeg ikke er den eneste som har spist litt ulumskheter i det siste
Robyn: jeg ble også hekta på sukkerfri sjokolade en periode, det forsvant litt, sammen med lysten på bacongull som jeg nå har store problemer med, men tror nok at lysten på den kommer tilbake snart. Vi får stå imot som best vi kan.

Håper alle har det bra og er ved godt mot. ha en fin mandagskveld!!!

Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat