Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-08, 14:01   #35
Hallaron
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Hallaron er ny på veien

Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessv

Har jo nesten kuppa denne tråden nå jeg, men har lyst å dele mine videre erfaringer med dere. Det går jevnt den rette veien var på vekta i dag og da viste den -17 kg i forhold til starten i Januar. 1000 små ting i hverdagen er blitt lettere, bla annet en serdeles bratt bakke opp til huset mitt. Knyte skolisser, herje med ungene, jobbe i hagen OSV OSV. Når folk jeg ikke har snakket med på en lang stund begynner å stirre og spør om jeg har gått mye ned i vekt, så gjør jo ikke det noe heller.. hehe.
Problemet nå er å finne klær i skapet som passer.

Jeg veier ikke maten, jeg er ikke supernøye med hva jeg spiser, men jeg holder meg som sagt unna fløte og brus så langt det lar seg gjøre. Jeg spiser mye egg/ost/tomater/Brokkoli/blomkål/salater/kylling/bacon/ellers noe kjøtt og fisk. Samtidig som jeg prøver å få kommet meg ut og gå minst tre kvelder i uka. Går da ca 1-2 timer i såpass tempo at en blir god og varm.

OK - det er ikke alt som er like rosenrødt; Jeg har sykt lyst på sjokolade. hver gang jeg er i butikken og passerer smågodthylla, hører jeg hvordan sjokoladebitene ligger og lokker og roper på meg. Og dette suger avtar ikke. Kaldt vann og litt fysisk arbeid hjelper.

Nå skal jeg ut å reise en drøy uke igjen og det kommer en god del situasjoner der jeg ikke en gang kommer til å forsøke å spise ketogen diett. Noen som har noen formening om det er lettere å komme i ketose igjen når man har holdt lavkarbodiett i perioden, eller tar det 2-3 dager uansett??

Hallaron er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat