|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Huffda folkens!

Klemmer til Indi, Distrea og Robyn, og en til Jeef og :-)
Høres utrolig kjipt ut, Indi, og skremmende! Fire dager på sykehus? Håper du blir bedre igjen raskt.
Og du Jeef, fint å høre fra deg igjen, håper de nye produktene hjelper da. Høres ganske komplisert ut.
Og du Robyn, høres litt merkelig ut med frysebygene dine. jeg hadde dette for noen uker siden, og legen sa det samme til meg som hun åpenbart har sagt til Distrea - spis mer mat.
Jeg var på fest i trondhjem i helga. der hadde de tapas. vertskapet ble litt lei seg og bekymret når de hørte at jeg var på diett. Slapp av sa jeg - dette fikser jeg. det går bra. Og vet dere, det var så mye god mat! Tapas er topp lavkarbomat. Scampi, blåskjell, kylling, kjøttboller og aioili. campinjong. Jeg spiste masse, og magen og kroppen tålte alt. Da det var tid for kaker, var jeg glad for at jeg ikke er så veldig glad i kaker, så jeg tok meg en ny runde med tapas, jeg. Utover kvelden kom småsnopet på bordet, og den satt langt i, men jeg smakte ikke på noe! Hadde opplevelsen fra påske friskt i minne. Så jeg tok heller litt mer vin jeg :-)
Det er så uvant at det er greit å spise og spise og spise. Jeg ble ikke slapp-mett. Jeg har ikke gått opp, men ned. Magen ble ikke oppbåst og jeg syntes det hele var topp! Jeg følte meg i grunnen ganske så heldig!
Det eneste som var litt sumt, eller komisk da, var at det kom veldig tydelig fram hvor forskjellig min kjære og jeg spiser. Han er vegetarianer. så det vi hadde på fatene som var likt, det var chamningjongene....
Ønsker dere alle en fin dag, eller en best mulig dag. Heier på dere!
|