Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-05, 17:30   #33
smosje
Seniormedlem

smosje sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 45
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Thanks!

Forresten kom jeg på en ting som jeg glemte å si igår angående mikrobølgeovn!
MATEN er en ting, hvordan den smaker og hvilke næringsstoffer som forsvinner og ikke når man mikroerer den, blodet som gjør krumspring og alt det der, MEN - -

vil man eller bruker man mikrobølgeovn er det viktigste/smarteste å ikke stå i nærheten av mikrobolgeovnen når den er i bruk, da slipper man at mikrobølgene 'lekker' på en selv. Dette er det kanskje ikke så mange som tenker på, men det er i allefall en smart forhåndsregel å ta! Bare gå inn i et annet rom mens den holder på, så har man i allefall ungått strålingen på seg selv. For mikroen stråler jo ikke når den ikke er i bruk! (sier jo seg selv, men...)

Jeg har også fått anbefalt å legge en svær rosenkvarts opå/nær mikroen og andre sendere/strålere, den skal fange opp endel av strålingen. Legg en oppå TV'en for eksempel Litt new-age, da, men det funker visstnok!