|
Sv: Hjelp... kneet mitt:( spinning
Opprinnelig lagt inn av tommygutt, her.
Fra sofaen til 4-5 ganger i uka, er å be om trøbbel, desverre. Håper du ikke mister motivasjonen av den grunn, men du bør absolutt roe ned, samt sørge for riktig sittestilling. Har du en kompetent instruktør, spør om råd. Bruker du klikk-pedaler, sørg for at vinkelen på klossen blir naturlig med kneets bane på hvert tråkk, samt at klossen ikke bør stå for langt fram eller tilbake. Som sagt, ta tak i instruktøren, de skal vite dette. Mest sannsynlig er det bare en overbelastning som går seg til etter hvert. Vær tålmodig og plutselig går alt som det skal :-)
jepp, skal huke tak i instruktøren imorgen får å få litt veileidning i tråkkene mine.. har ikke sykkelsko, bare vanlige treningssko i de reimene, men føler selv at jeg tråkker litt rart noen ganger. så kan være lurt å få de til og se om jeg belaster litt feil i tråkkene..
er helt sikkert bare overbelastning, ble jo så ivrig vethu..endelig funnet noe som er morro, samt jeg kjeder meg så lett om kveldene når lillegutt sover så da er det godt å dra å trene..men får prøve å roe ned til 3 dager i uken til det går seg til kjipt å bare blåse avgårde i samma tempoet så risikere jeg å få skikkelig ondt kne og da blir det dårlig med trening ja,hehe
får vel gå meg en kveldstur med stavene mine når kjedsomheten kommer over meg

|