Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-08, 19:25   #2
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Jeg trenger hjelp til å finne riktig dagsmeny

Hvis du føler deg vel og oppnår det du ønsker med det du spiser, så ser det bra ut.
Hvis ikke så ville jeg først og fremst kutte ut frukt. Det er en del karber i frukt (fruktose)

Lettsyltetøy er nok også i meste laget.
Og jeg ville nok ha droppet rugsprøen til kvelds...hvis du ikke er veldig sulten da.....
Når det gjelder yoghurt, ville jeg ha spist enten naturell eller Yoplait 0,1% (Den er søtet med litt fruktose som har lavere GI enn sukker)
prøv deg frem og se hvordan det går. Kom tilbake hvis du ikke oppnår ønskete resultater.

Lykke til...og velkommen hit
PS. Vil forøvrig anbefale deg å lese en av Lavkarbobøkene...avhengig av hvilken retning du helst vil følge....

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat