Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-08, 07:54   #11
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva spiser dere når dere skal kose dere?

Opprinnelig lagt inn av candelaen, her.

jeg lurer på en ting,da jeg er en smuule forvirret..jeg tar en såkalt fedon variant/lavkarbo..men tingen er... : Kan jeg spise f.eks havregrøt, et par knekkebrød, frukt og yoghurt? Og kan jeg drikke melk?det jeg lurer på er rett å slett om jeg kan spise ca 50-70 karber hverdag,og samtidig spise vanlig meierismør,oster,majones (ikke lettprodukter)og likevel miste vekt??dette spiser jeg i løpet av en dag:

Frokost : 1 knekkebrød med makrell i tomat,ekte majones og agurk
Mellommåltid : Yoghurt,ekte eller youplait.
Lunsj : quaker blåbær havregrøt med kanel og en klatt smør.evt. en salat
Mellommåltid : Eple,litt ost, eventuelt litt nøtter.
Middag : det som måtte serveres,bare ikke poteter eller brød
Kveldsmat : 2 knekkebrød (fiberplus)med norvergia og smør.

Hvilke forandringer bør jeg eventuelt gjøre?Er så fersk på dette,så er veldig usikker... (skal ned ca 4 kg til sommeren)

Ville gjort litt forandringer her, men anbefaler deg å starte en egen tråd for å få tilbakemeldinger siden det er utenfor temaet i denne tråden.

Opprinnelig lagt inn av Elanessë, her.

Hvis du skal ned bare 4 kilo så vil jeg kanskje anbefale at du holder deg unna fettet og de raske karbohydratene.

For all del, aldri hold deg unna fett. 1 ss fett i hvert måltid er bra i et lavglykemisk kosthold.