Tråd: Ketolysekuren
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-05, 00:07   #26
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Synes det var et supert svar jeg, Torkil

Så da er det rett av meg å slå fast at ketolysekuren er for mennesker som er meget overvektige. (?) Og at det altså ikke er et kosthold som er noe "poeng" å fortsette med når man er normalvektig. (?) - For da kan spise Lindberg eller Atkins (altså forutsatt at man vil leve lavkarbo).

Ketolysekuren er helt korrekt en tidsbegrenset diett for personer med BMI over 30 ( fedme)
Kuren er meget effektiv, men etterpå må man endre sitt oprindelige kosthold, ellers vet alle hva som skjer op, op,op. Jeg har selv sans for Fedon Lindberg´s kosthold, men har man gått på ketolysekuren har man fått mye kunnskap om karbohydrater og kan ofte nøjes med å bruke sunn fornuft, frem for å følge en spesiell diett.
Min filosofi er, at maten, både på dietten , og etterpå bør være så "normal" som mulig
Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat