|
Sv: Er det mulig???
Opprinnelig lagt inn av 1979, her.
Du kan gjerne spise litt grønt, så lenge du du ikke spiser så mye at ketosen opphører.
Husk å ikke holde på for lenge av gangen. Det er viktig at du har en dag i uken som du karber opp på. Da kan du skeie litt ut på kvelden med de karbohydratene du har savnet mest. Kanskje du er veldig glad i pizza eller is? Hiv innpå en gang i uken. Så kan kroppen fylle opp glykogenlagrene, og du øker forbrenningen litt etter en hard uke på diett.
Spiser masse grønt jeg Mye mer enn tidligere!
Spise karber en gang i uka? Is og pizza? Har jeg missforstått dietten eller har forfatteren gjort det?
Jeg har ikke holdt på lenge, men ser allerede flere positive effekter
Kvikkere og mer energisk enn på det jeg kan huske!
Det at friske overvektige bruker ketolysediett kan jo ikke være værre enn noen annen diett De fleste inneholder jo store treningsmengder og uutholdig kost (dette er selvfølgelig mitt syn) noe som tar knekken på min motivasjon, Ketolysedietten er så overkommelig at det er i aller høyeste grad svar på mine bønner om en diett som også passer for meg.
Det finnes så uendelig mange metoder for å gå ned i vekt, og sikkert ikke en som alle bedrevitere/forskere/leger er enige i at er det ultimate (da hadde alle vi overvektige fulgt den metoden og verden vært slanke og fine for lengst)
Jeg har brukt tid på å finne frem til en diett som passer for meg og er pokker så glad for geniet som tipset meg om lavkarbo og ketolyse
Så jeg var litt kjapp her nå he he Ketose ja, ligner skummelt på Ketolyse Typisk meg å være kjapp i avtrekkeren ja..
Sist redigert av AnetteS : 23-04-08 kl 22:41.
Årsak: leste litt fort nå
|