Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 17:03   #5
Charmtassen
Seniormedlem

Charmtassen sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Hedmark
Alder: 65
Charmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastiskCharmtassen er bare helt fantastisk

Sv: Hva spiser dere når dere skal kose dere?

Opprinnelig lagt inn av Lisekir, her.

som kan kjøpe ikke lage

Hjemmelagede "ostechips" tar jo ikke lang tid å lage da, og er jo ikke så veldig avansert - så det hender det at jeg koser meg med.
Jeg bruker alltid Jarlsbergost jeg da ... Skiver opp osten i passe firkanter og hiver på bakepapir i stekeovn på 200 grader - til det bobler.

Variant 1) Uten noe
Variant 2) Strø på det krydder du ønsker - f.eks. hvitløk, paprika osv.
Variant 3) Ta en "dæsj" tacosaus (mild, medium, sterk - du velger!) på ostebiten, og legg en liten ostebit over - da smelter liksom tacosausen inn i ostechipsen. (Dette er gjerne min lørdagsfavoritt! )

Ja, dette var virkelig en detaljert forklaring på noe veldig enkelt - men det er bare meg i et nøtteskall!!!

Hvis du sjekker posen med bacongull så skal det jo helst ikke være karb'er i den, men selv om det står 0 karbohydrater så kan det altså være opptil 0,9 karb'er likevel (produsentene trenger ikke å opplyse om det som er under 1). Det er jo en del salt i bacongull, og salt binder jo vann som kjent - men ser du bort fra det så kan det spises, men man behøver jo ikke å spise "hauger" likevel

Charmtassen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat