Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-05, 22:38   #9
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Scilla

Jeg følger ikke den - ennå - men jeg skjeler litt til den og har tenkt å kutte ut melk. Soya er jo ikke bra for oss med lavt stoffskifte. Men rent protein stiller det seg kanskje annerledes med??

Husker ikke hva slags blodtype du har Scilla, men jeg mener at D'Adamo ikke skiller på myse og kasein, men bare omtaler melk som melk? De fleste som ikke tåler melkeprotein, reagerer på kasein.

Så et nysgjerrig spørsmål og ikke et spydig spørsmål...: Hvor har du lest at de med lavt stoffskifte ikke skal ha soya, og hva er argumentasjonen? Hvis det er pga planteøstrogenene, så følger de proteinene, og rent soyaprotein vil vel ikke gjøre noen forskjell.