Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 08:47   #4
VK-Tutta kutter karbs
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 42
VK-Tutta kutter karbs er på en erverdig vei

Sv: Forferdelig nysgjerrig!

Tusen takk for svar Setter stor pris på det!

Har rett over 10 kg igjen, ja, bare glemte å si det

Har lest en god del både her inne, på ketolyse.no og ellers rundt forbi, men det er så mange varianter av de ulike versjonene at jeg av og til blir mer forvirra enn klokere

Det som går igjen er at mange skiller veldig mellom 4 måltider, og måltidene ser heller ikke særlig store ut. Jeg er vant til å spise ofte og lite, med flere mellommåltider i tillegg til de vanlige.

Det står flere steder at sultfølelsen reduseres etterhvert, men er det liksom helt greit å bruke litt grønnsaker eller kokte egg (fremfor frukt) som mellommåltid? Det blir kanskje 4 måltid og 1-2 mellommåltid da.

Er midt i bacheloren, og har 9-timers dager på skolen, så er avhengig av å ha med meg mat for hele dagen. Omelett skal gå bra, og Ziggys polarbrød kan jeg bruke. Resten kan gå seg til Er rett å slett bare småbekymra for å gå sulten, og ikke vite hva jeg skal fylle på med, og om jeg i det hele tatt skal

Er gammel traver på eget forum, og det føles helt rart ut å være heelt fersk på nytt igjen

VK-Tutta kutter karbs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse forhåpentligvis Svar med sitat