Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-08, 00:31   #10
hede
Seniormedlem

hede sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Stavanger
Alder: 53
hede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt avhede har veldig mye å være stolt av

Sv: Sykling, noe for meg?

Hilseplikt, neppe.

Er nok bare den vanlige høfligheten, akkurat som når du går tur på fjellet og treffer folk langt inni skauen eller andre som driver med samme aktivitet på samme sted og tid.

Forøvrig må jeg si at sykkelbukse, i det lange løp, er langt å foretrekke fremfor "gel-sete". Med fare for å erte på meg forum-medlemmer, er gel-sete et remedi for kvinner og pensjonister. Det at du er sår i rumpa er helt naturlig. Det blir jeg også når det er lenge siden sykkelen var på veien. Fordelen med sykkelbukse fremfor gel-sete, er at du kommer "nærmere" sykkelen og det vil føles mer naturlig med et lite innlegg i buksa fremfor en gele-klump på setet.

Oppsøk en ordentlig sykkelbutikk (ikke G-sport) hvor det er profesjonelle mennesker, så få du god hjelp der.