Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-08, 18:20   #1744
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hva er CF? Creme Freche? (skrives vel ikke sånn, men)
De er litt ulike disse diettene, atkins Ed, skaldemann etc. griet med en egen tråd til oss da.
Men godt med god mat - det er viktig! Jeg har også i peroder enormt lite matlyst, og sist gang ble jeg skikkelig dårlig. Måtte bare bli hjemme fra jobb, sette på vekkerklokken, og spise hver 3. time... da hjalp det. Men litt skremmende det der!
Vi fant noen flotte skjorte og sko på shopping. Vi har ikke så god råd, så det er ikke så ofte. men han blir jo så fin! Vi kan gå inn i sånne kule butikker, og kjøpe klær som ingen andre passer i....
Etterpå kste vi oss med øl - han - og Hvirvin - jeg. Etter to glass måtte jeg bare sjangle meg hjem! Bli full! Nå sitter jeg her og svaier, kjenner det virkelig godt. Det er jo helt sprøtt spør du meg.... men det er vel noe med denne lavkarbogreiene det også.
Tror forresten ikke at litt CF kan skade, og hvorfor kan vi ikke spise ost? Legen sa at ost inneholder karber, men vanlig norvegia gjør ikke det? Trodde det var pga animalsk fett. men jeg har latså unnet meg noen skiver ost i ny og ne for å få litt annen smak jeg da. Den faste snøfrisk synes jeg er kjempegod. 0 karber, og 40 % fett... men noen strimler på akrbonadedeig eller kylling er bare snadder...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat