Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-08, 16:08   #33
Belseblubb
Medlem

Belseblubb sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Alder: 50
Belseblubb er en juvelBelseblubb er en juvelBelseblubb er en juvel

Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessv

Hei!

bra tips her. Jeg begynnte så vidt på ketolyse for noen måneder siden, men syntes ikke jeg fikk noe særlig resultater. Gav opp og hadde noen dager med ganske så høykarbo kosthold for å si det sånn. Fikk tilbake alle problemer med luft i magen og slapphet og stinn kropp før leggetid. Så tross alt merket jeg jo mange fysiske bedringer selv om vektnedgangen ikke var noe særlig å hoppe i været av.

Prøvde meg derfor igjen på lavkarbo, og startet opp med Skaldemann for ca 1 md siden. Har forsåvidt gått ned litt, 2-3 kg, men nå stopper det helt opp. Vipper opp og ned mellom 63,8 til 56 kg hele tiden. Slitsomt.

Har brukt mye fløte for å få i meg nok fett, både i kaffen og i mousse for å ha noe å kose meg med, men skjønner nå at jeg kanskje burde kutte ut både fløte, kaffe, søtstoffer og rømme... da blir det ikke mye igjen...

Spiste ganske mye grønnsaker på første runde med Ketolyse, men denne gangen har jeg kuttet sterkt ned på de. Spiser litt sopp ved siden av biffen m fløtesaus, og litt brokkoli til annen mat.

Er ikke så flink til å veie maten og regne ut nøyaktig. Må vel skjerpe meg på det også... Men føler at det blir så mange ting jeg må unngå, som har vært en trøst for meg i forhold til å ikke kunne spise pottis og sjokkis, mens typen min sitter og stapper i seg flere dager i uken (naturlig tynn pingle.. urettferdig!!)

Dette ble et veldig langt sukk fra meg, men har tenkt at dette er en veldig fin kur, hvor jeg i alle fall kan kose meg med m krem, fløtesaus, kaffe m fløte el krem osv. Men "alt" er jo liksom partystoppere..

Skal prøve å kutte ut alle, og så prøve meg frem m en ting av gangen for å se hva det er jeg reagerer på. Håper i alle fall det viser seg at jeg kan unne meg noen av disse tingene. Vurderer også å prøve Atkins induksjon, skal ut og kjøpe boken etterpå...

Ellers veldig inspirerende å høre om andres vellykede vektnedgang!! Gratulerer så mye!

Belseblubb er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat