|
Sv: Min 4 uke på ketolysekuren og har ikke fått de resultatene jeg håpet på ... Dessv
Tenkte jeg skulle poste en liten oppdatering. For et par mnd siden var jeg litt oppgitt og sutret litt fordi jeg følte det stanget/stagnerte litt på kuren. Jeg reiste på ferie til Egypt og spiste relativt vanlig mat. Men med anderledes bakteriekultur fikk jeg problemer med magen. Dette ga seg ikke, og når jeg hadde vært hjemme i 10 dager måtte jeg innse at jeg måtte spise noe med stivelse i for å få ordning på magen. Det ble da til at jeg spiste normalt hjennom påsken og en uke etter påsken. Men jeg hadde liksom ikke gitt helt opp og startet opp på nytt igjen. Denne gangen har jeg vært enda mer oppmerksom på hva jeg spser og hvordan det påvirker kroppen. Følgende ser ut til å være partystopper for meg: Fløte og Pepsi max, fløten har jeg kutttet 100% ut og pepsien 90 % ut. Sammen med gåturer og vitaminer har dette gitt en lengt mer stabil og jevn nedgang. Nesten 15 kg ned og vesentlig bedre form enn i vinter, dette er motiverende. Min oppskrift blir altså: Gå turer, ta vitaminer, kutte ut fløte og Pepsi - det gir resultater for meg. Håper å Kunne logge -20 kg før sommerferien.
|