Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-08, 14:27   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva slags sjokolade er "best"?

Men husk å tell det med i den daglige karbohydratmengden din da! Om man gjør det så er det kanskje ikke så fristende, når du kanskje må kutte ut grønnsakene til middag fordi du hadde så lyst på sjokolade.

Når det gjelder søtning, så er jeg nok egentlig enig i at rørsukker er best fordi det er naturlig, men kroppen behanlder det likt som raffinert sukker når den regulerer blodsukkeret, men det er som sagt naturlig, og det synes jeg er mer tiltalende. Aspartam er jeg helt i mot, det er kjemisk kjemisk kjemisk, sucralose noe bedre fordi det er laget av sukker, men det har gått igjennom en kjemisk prosess, samme med maltitol, det er laget av maisstivelse om jeg ikke husker feil men har gått igjennom en kjemisk prosess og er ofte lakserende, samt at mange opplever det som en partystopper.

Jeg spiser kanskje litt maltitolsøta sjokkis en gang i blant, men jeg foretrekker veldig veldig mørk og bitter sjokolade med ekte rørsukker i, men det er nok ikke så ofte jeg spiser det, i hvert fall ikke nå når jeg fortsatt går ned i vekt.

Uansett hva man velger, alt med måte

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat