|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hoi hoi godtfolk, nå funker plutselig PC'n igjen. Tok ut batteriet, satte det inn på nytt og koblet til strøm og vips så er alt bra igjen, puh 
Super dupert med nedagng både Robyn og Jeef Jeg heier på dere!!! og på alle andre her inne selvsagt!!
Jeg er helt grønn når det gjelder medisiner og sånn, så jeg lar dere ta den diskusjonen i fred Jeg har insulinresistens, men legen sa ikke noe om medisin så jeg regner med at det betyr at jeg kan "spise det av meg" med lavkarbo-kosthold.
Veldig bra innspill Vibeke - jeg har også sittet og dratt meg i håret av disse slankeprogrammene hvor det bare er å slutte med snop og bevege seg litt og vips så raser man ned i vekt Selv på jobben min har jeg fått gøre den; "vanskelig å gå ned i vekt pga muskelspenninger? Nei, det tror jeg ikke noe på - det er bare å spise mindre og trene mer". Så utrolig urettferdig, jeg spiste selv før jeg begynte på ED antageligvis sunnere enn de fleste jeg kjenner, men likevel trodde vel de at alt jeg gjorde var å spise snop Jeg blir sånn fandenivoldsk av og til og tenker at "bare vent å se - snart vil dere ikke skjønne hvor det har blitt av halve meg" 
Jeg lurer også på hvor alle kiloene vi mister tar veien - har ikke tenkt på det før. Dunster det vekk mon trro Har forresten lagt merke til litt vel slapp hud på lårene mellom beina - det ser ut som litt overflødig hud....iiiiiiik. Noen andre som har "oppdaget" sånt? Tror jeg får problemer med armene også, med de der dingle dingle-greiene.
Glad det er fredag jeg, i kveld blir det både litt rødvin og bacongull. Skal i bursdag i morgen, men da kjører jeg så vinen må jeg ta i kveld.
God fredagskveld alle sammen!
|