Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-08, 21:07   #1704
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 58
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg vurderer å starte opp med metformin igjen nå på ED, men tenkte å ta det opp med legen først. Jeg brukte fryktelig lang tid på å komme opp i riktig dose sist, og greide det aldri, men kan hende det fungerer bedre nå sosm jeg går på ED...

Det virker affal her på meg, til og med med skrullete vekt. bruker 850g om kvelden. Men som sagt, har insulinresistens og muligens pcos.
Og de er jo greie å bruke, har ikke så mange bivirkninger. hadde i begynnelsen, men ikke nå, når jeg passer på å drikke nok.

Distrea - du er helt hæææærlig. stå på! Du ser ganske så smekker ut på det bildet
er forresten invitert på klassefest. 25 år siden vi gikk ut. 5 år og forløpig 15 kg siden forrige fest.
Dere ser jo heisblikket til - ikke guttene men jentene. tynn? tykk? Denne gangen er jeg nok ikke tykk nei.... Sorry damer.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat