|
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Hei igjen.
nå går dette latterlige programmet på tv2; "Bli slank med små endringer i hverdagen" Jommen sa jeg små.... Synes ikke det kostholdet jeg kjører nå er SMÅ endringer, da. Det er liksom ikke bare å spise oftere, putte bort sjokoladen og gå 30 min hver dag, og vips, så har man gått ned massssse kg....
Jeg har faktisk brukt ett år på å skjønne hva det går i, på hvor nøye jeg faktisk må være.
Når jeg leser i innleggene deres, ser jeg at mange sliter med det samme, at man står på stedet hvil på vekten. da jeg var hos legen i mars, hadde jeg gått opp igjen, og begynt å bli veldig slapp når jeg hadde spist og sånn. Så hun mente at insulinet ikke virket i det hele tatt, og skrev ut metformin. Det er veldig gøy med metformin, damer. For jeg gjør det samme som før, litt mer nøye med kosten, faktisk veeeldig nøye, men altså i fase 3. også trener jeg moderat i forhold til før. Og jeg går ned! Kroppen virker igjen liksom! Vidundermedisin spør du meg.
I dag måtte jeg forresten spise utenom dietten, ingen vei utenom, og måtte spise litt brød (mindre enn til å mette en spurv), litt potetsuppe og litt sjokoladedessert. Hadde ikke noe valg, via jobben. og jeg ble bare såååå trøtt! Kroppen kjentes helt rotten og tung ut, og nå har jeg skikkelig vondt i magen. Håper det blir noe med mindre sukker i morgen....
|