Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-05, 20:39   #7
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofedilla

Inneholder Solaray sine jern?

De finnes både med og uten jern.

Selv brukte jeg Solaray sine før, men nå bruker jeg Bio-Balanse fra Biolife, de inneholder kalsium, kalium og magnesium i tillegg. Ikke jern i dem heller. De fikk bra kritikk i Mat & Helse for litt siden, eneste innvendingen var at de var så dyre. Jeg har kjøpt på tilbud hittil. så det blir ikke noe dyrere enn Solaray.

Det er ikke lov med særlig store mengder B-vitamin i Norge... Men jeg har et lite tips til deg. Kan sende det på PM

Buljong uten sukker mener jeg det skal være fullt mulig å få tak i... husker ikke merket nå, men tror ikke det er noe problem. Men det er jo mye annet ekkelt i buljong da, hydrolysert protein og herdet fett og msg... Enig med Smosje, bedre å lage selv Eller så finnes det flytende buljong, fond - mener det var noen som skrev om det i en annen tråd i dag...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat