hei hei jenter, Jeef: jeg håper det skjer noe for deg nå - jeg skjønner veldig godt at du vurderer å slutte med hele opplegget hvis det ikke skjer noe. Men jeg håper du gjør et realt siste forsøk - står på og følger "boka". Så krysser jeg fingrene for deg Distrea: så kjipt med stillestående vekt - det er utrolig kjedelig, men TENK på alle kiloene du har gått ned, det er kanskje naturlig at det stopper litt opp Jeg er ennå bra tykk så her er det enda mye å ta av før jeg kommer ned på deres nivå. Men stå på videre - synes du er kjempeflink jeg Titti: takk for opplysningen. Jeg kjenner ikke til Eat, men har også hørt om at oppkarbing av og til kan fungere for noen. Hadde aldri trodd det var noe kroppen min ville akseptere, men kanskje den har bestemt seg for å være litt snill mot meg Skal uansett ikke gjøre det for ofte. Jeg hadde veiedag i dag og har gått ned 1,3 kg siden mandag Er kjempefornøyd. Men så har jeg kjørt fase 1, så og si, siden mandag også. Skal prøve meg med middag igjen fra i dag. Ha en strålende fin dag alle sammen, her i Oslo er det nyyyyydelig vær!!