Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-05, 09:58   #35
Nooria
Støttemedlem

Nooria sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg er veldig glad i pepsi-max og TabXtra men jeg har klart å bli fri nå. Jeg vil anbefale deg å droppe det av flere grunner

1) Aspartam bør ikke inntas av gravide og ammende fordi det går rett til barnet. Myndighetene sier at vi ikke vet hvor skadelig Aspartam evt. er, men boken E-nummer i maten (av Tron Soot-Ryen) hevder at det er skadelig! I noen land er produkter med aspartam merket med en advarsel og man knytter det til hjernesvulst.

2) Du ønsker sikkert ikke bare å være slank men også sunn sånn generelt. Aspartam hevdes som sagt å ikke være særlig sunt

3) Ei på Helios her hos oss (som bl.a er soneterapeut) mener at kunstige søtstoffer lurer bukspyttkjertelen og den liker ikke å bli lurt i lengden. Smakssansene kjenner mmm her kommer noe søtt.... så tenker kroppen at nå må jeg produsere insulin..... men nei det trenger den ikke.... så blir den grinete....og stadig mer grinete for hver gang. Skjønner?

Dette ble et blodig seriøst innlegg gitt

Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat