Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 18:21   #42
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade og Maltitol

Opprinnelig lagt inn av Livsglede, her.

Not bad det da. Må jo være greit å ty til om en er i en situasjon der en ikke får mat på noen timer, som et mellommåltid eller erstatningsmåltid eller Nå ve ikke jeg hvordan en slik bar ser ut, har aldri smakt de. Få se etter de neste gang jeg er på butikken

Jeg vil ikke akkurat anbefale deg å erstatte et måltid med en bar, selv om noen gjør det. I tilfelle i ytterste nødfall, for mat er det på ingen måte ikke!!
Men de barene er ikke så veldig gode, synes jeg da.. Sjokoladene er bedre i så fall. Men du har mange alternativer foran å kjøpe en sjokoladebar om det kniper til, altså!

Opprinnelig lagt inn av Safir, her.

Er det noen som vet nøyaktig hvor mange karber det er i disse Cloetta sjokoladene? Jeg skjønner ikke...

Det står vel sikkert på sjokoladen? Du skal trekke fra sukkeralkoholer (ikke sukkerarter), om ikke fiber er trukket fra skal du også trekke fra. Dersom det står net karber, så er det dette du skal forholde deg til

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat