Tråd: Pepsi max
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-08, 15:00   #3
Diana
Nytt Medlem

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 45
Diana er på en erverdig vei

Sv: Pepsi max

Denne tråden er vel litt gammel nå, men jeg har endelig blitt kvitt min pepsi max avhengighet, og vil gjerne dele fremgangsmåten min med dere andre. Jeg har drukket minst 1 liter pepsi max om dagen i årevis, iallefall 6-7 år, kanskje mer, og har ikke klart å slutte. Men nå som jeg har alvorlige planer om å slanke meg, så kunne jeg ikke fortsette å drikke så innmari mye brus. Nå har jeg slutta helt med pepsi max, og begrenser meg til 1 glass annen lettbrus om dagen. Og har i tillegg fått mye mindre behov for søtsaker!

Det jeg gjorde var å kjøpe 3 solo super og 1 pepsi max, istedet for 4pk pepsi max,og bestemte meg for at dette måtte holde ei uke. Da begynte jeg å spare på pepsi'n så jeg ikke skulle gå tom, og måtte da velge solo super istedet i de fleste tilfeller. Og også redusere forbruket pittelitt da dette SKULLE holde ei uke. Jeg syns solo super er kjempegodt, men klarer ikke drikke like store mengder av det som av pepsi max, og av en eller annen grunn så stiller solo'n søtbehovet mye bedre enn pespi max gjør. Har gjort dette i 2 uker, og nå savner jeg ikke pepsi max i det hele tatt! Og drikker nesten ikke solo pluss heller... kan hende dette bare funker for meg og ingen andre, men det er kanskje verdt et forsøk?

Diana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Lindberg Svar med sitat