Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-08, 09:13   #2
Livsglede
Seniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 58
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Vurderer å snart gå over på generell lavkarbo

He,he jeg har gått 7 uker på keolyse. Var 72,3 kg ved oppstart 21 feb. har hoppå opp og ned mellom 70,5 og 73,5 på disse ukene, men var forige fredag 72,6, så får jeg se hvordan det går denne fredagen. Er som deg, holder på å gi OPP. Men skal holde på i 4 uker til. Da skal jeg til syden. Hadde jo håpet at da jeg startet 21 feb at 10 kg hadde vært borte til jeg dro, men slik ville ikke kroppen min det. Blir litt så som så med lavkarbo den ene uka, men kommer nok til å fortsette når jeg kommer hjem igjen. Men det er jo grenser for hvor lenge en gidde ha ekstra arbeid med matlagingen for noe som ikke funker på en. Blir jo ekstra arbeid med min mat + ekstra mat til de andre fam. det er jo ikke alt de vil ha av det jeg spiser. Jeg digger jo maten da, men hvor lange skal en holde på før en ser resultater egentlig, får være grenser for tålmodighet. Så du er altså ikke alene om at det går tregt. Meg går det tregere med. Hadde jeg tatt av 5 kg på 10 uker, ja da hadde jeg vært himmelfallende lykkelig, det er jo tross alt 0,5 kg pr uke om du fordeler det, så stå på du.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat